Flexium ERP > Ügyviteli rendszer – Modulok

Ügyviteli rendszer – Modulok

A Flexium ERP ügyviteli rendszer egy jól menedzselt vállalat valamennyi fontos területét lefedi. Egy integrált és jól strukturált vállalatirányítási rendszer, mely nemcsak lehetőséget ad minden fontos folyamat dokumentálására, hanem a belőle kinyert információkat és elemzéseket is egységesen nyújtja a cégmenedzsment felé.

ÉRTÉKESÍTÉS / BESZERZÉS

Az értékesítési előrejelzéstől a termék-árajánlaton át a számlázásig a teljes értékesítési folyamat végigkövethető.

Hasonlóan az értékesítéshez, a beszerzési előrejelzéstől a bejövő számlákig minden lépés rendelkezésre áll.

KÉSZLET / LOGISZTIKA

Folyamatos és szükség esetén időben visszanyúló készlet kezelés, komplex bármire csoportosítható logisztikai kimutatások.

PÉNZÜGY / SZÁMVITEL

Mindenféle banki és pénztári műveletek, vegyes és számlák mögötti automatikus könyvelések a hozzájuk tartozó komplex kimutatásokkal.

GYÁRTÁS

Több-színtű receptúrákon alapuló gyártási folyamatok leképezhetősége a gyártási előrejelzéstől egészen a gyártás készre-jelentésig. Receptúrákban gyártó eszközök, munkafolyamatok és a technológiai utasítás is nyilvántartható.

TERMÉK-NYILVÁNTARTÁS

Termékekhez tartozó dokumentáció, költség-kalkulációk, gyártó eszközök, tevékenységek nyilvántartása.

BESZÁMOLÓK, KONTROLLING

A kontrolling minden ügyviteli rendszer alapja: a modulok saját beszámolóin kívül számos általános, jól konfigurálható kimutatás, beszámoló áll rendelkezésre. Ezekre példák: időre, cikkre, fő-szállítóra bontható szükség-lettervezés és gyakorlatilag tetszőlegesen csoportosítható forgalmi (értékesítési, beszerzési, gyártási) kimutatás.

ÁR-KEZELÉS

Rendkívül komplex, mindenre kiterjedő ár-kezelés kialakítás mind az értékesítési, mind a beszerzési oldalon.

ÜGYFÉLKAPCSOLAT-MENEDZSMENT (CRM)

A belső és külső információk közös gyujtő-helye, amely szorosan kapcsolódik a partner-, termék- vagy akár projekt-törzsek-hez. Integrálva a hagyományos üzleti folyamatokkal biztosítja a dolgozók közötti belső kommunikációt és feladat-szervezés.

FELADAT-KEZELÉS

Belső és külső munkatársak feladatainak, tennivalóinak központi nyilvántartása és menedzselése.

MAGASRAKTÁR

Kereskedelmi és gyártó cégeknek elengedhetetlen egy kifinomult raktárhely (más néven lokáció) alapú készlet-kezelés.

PROJEKT-KONTROLLING

Projekt alapú pénzügyi kontrolling, raktár-kezelés és részletes nyilvántartás. Elengedhetetlen kellék a projekt szemléletű vállalatoknak.