Egyéb eszközök

Számos hatékony eszköz áll rendelkezésre, amely egyrészt külső rendszerekkel, programokkal való kapcsolatot szolgálják, másrészt a belső működést, karbantartást segítik.

ADATBÁZIS SZINKRONIZÁCIÓ

Amennyiben több cég ügyvitelét menedzseli egyszerre, rögtön triviális igényként merül fel az adatbázisok automatikus szinkronizációja. Ha a két vagy több cég azonos partner törzzsel rendelkezik, vagy csak a számviteli beállításokat (számlarend, mérleg, stb.) szeretné egységesen látni, ezt mind megoldja az egyszerű beállítási felülettel rendelkező szinkronizáló modul. Elegendő a szinkronizálandó adat-típusok (objektum típusok) megadása, és az eszköz a háttérben folyamatosan elvégzi a szükséges szinkronizációt.

KÓD-ÁTVEZETÉS

Egy hagyományos rendszerben egy elgépelt partner-kód, egy rosszul megtervezett cikk-kód struktúra vagy a megváltozott piaci környezet miatti új profit-center kiosztás megkeserítheti egy már működő rendszer használatát, akár költséges és időigényes rendszer újra-konfigurálást is előidézhet. A Flexium-ban használt kód-átvezető funkció mindezt megoldja: bármely belső kód (adat-azonosító) következmények nélkül átírható úgy, hogy a rendszer belső integritása nem sérül. Természetesen ez utólag nyomon követhető és ellenőrizhető.

EXPORT / IMPORT

Saját belső – és teljesen integrált – megoldás áll rendelkezésre, amely bármilyen adat-állományt képes importálni más rendszerből, vagy kiexportálni a Flexium-ból. Az ún. migrációs eszköz előre előkészített csomagok (script-ek) alapján összefüggő adat-állományok (pl. cikk-törzs és a cikk-törzshöz kapcsolódó kód jellegű törzs-adatok: cikk-csoportok, katalógus-számok, mértékegységek, stb.) nyerhetők ki a rendszerből vagy emelhetők be a rendszerbe. Ezáltal pl. egy szállítói árlista aktualizálása napi rutin feladattá egyszerűsödik. A migrációs eszköz megkönnyíti, ezáltal nagy mértékben felgyorsítja a rendszer bevezetését, törzs-adatok migrációját és a teszt adatbázisok létrehozását.