CRM

Az ügyfél-kapcsolat menedzsment minden vállalat számára kulcsfontosságú. Az ügyfelekhez kapcsolódó minden információ visszakereshetők, nyomon követhető.

Legyen szó akár egyszerű vevői ajánlat-kérésről, termékhez kötődő panaszról, beszállítóval kötött szóbeli megállapodásról, a rendszerben biztosított az információ strukturált elhelyezése és utólagos nyomon követése. A CRM modul alkalmas nagy méretű vevői adatbázis karbantartására pl. direkt marketing célokra.

A partner adatbázis karbantartását nagyban megkönnyíti a sok-rétű csoportosítási lehetőség:

  • Partner-csoport
  • Ötféle partner-tulajdonság (egyéb csoportosítás)
  • Ágazati besorolás
  • Társulási forma
  • Tevékenységi kör

Példa:

Ezeken kívül kereskedelmi asszisztens, üzletkötő és adat-tulajdonos is rendelhető minden partnerhez. Az adat-tulajdonos funkcióval megoldható a partner-törzs szétválasztása pl. üzletkötők szerint, így az üzletkötők nem láthatnak bele egymás partnereibe, mindenki csak a saját vevőit listázhatja.

CRM-et kiszolgáló funkciók:

  • Kapcsolattartás információk (pl. telefonos megkeresés, reklamáció, stb.)
  • Körlevelek
  • Érdeklődések nyilvántartása
  • Előajánlatok felvitele
  • Fájlok csatolhatók partnerekhez (Tudásbázis)