Feladat-kezelés

Hatékony eszköz, amely lehetőséget nyújt a belső erőforrások hatékony menedzselésére, a vállalaton belüli információk kontrollálható továbbítására, belső megrendelések, feladatok allokálására és végigkövetésére.

A belső munkatársak közötti feladat-kiosztás, követés nélkülözhetetlen egy dinamikus vállalat számára: egy folyamatban már több dolgozó vesz részt egyszerre vagy egymás után és a folyamatok részekre (feladatokra) tagozódnak, amik függenek egymástól. A vállalat dolgozói által elvégzendő feladatokat kontrollálni és ütemezni kell, legyen szó akár például egy megbeszélés előzetes egyeztetéséről, egy termék tervezésének munkafázisairól vagy egy vevői reklamációt követő utólagos termékellenőrzésről.

A delegálható feladatok előre meghatározott tevékenységeken haladhatnak (pl. megbeszélés esetén: időpont egyeztetés, meghívók kiküldése, előzetes prezentáció készítése, stb.) végig, amik sablonokba gyűjthetők. Párhuzamos tevékenységek esetén (pl. egy bizonyos fázisban több munkatárs párhuzamos munkájára van szükség) al-feladatok hozhatók létre. Feladathoz természetesen bármely másik objektum (pl. termék, partner, cikk, projekt, stb.) csatolható, ezáltal pl. egy termékhez köthető reklamációk kezelése bármikor lekérhető a termék-törzslapról.

A modul ideális eszköz a belső munkamegosztás, folyamatok-szervezés számára. Ezeken kívül megoldást nyújt olyan tevékenységek rögzítésére, amely lazán kapcsolódnak más adatokhoz.