Flexium ERP > Ügyviteli rendszer


Elvárások és logisztikai feladatok az új ügyviteli rendszer bevezetése során!

Ahogyan azt előző cikkünkben említettük, az ügyviteli rendszer bevezetése alkalmával kiemelten nagy szerep jut az előkészületeknek, s a megfelelő információk beszerzésének. Ugyanakkor a rendszert bevezető partnernek is lehetnek elvásásai az ügyféllel szemben, sőt, a hatékony bevezetéshez kell hogy legyenek. Ilyen elvárás az állandó konzultáció, s az, hogy az ügyfél a kezdetektől fogva szerves részét képezze a bevezetési folyamatnak. Csak ebben az esetben lehet az eredmény kiváló, ugyanis a bevezetés nem bízható kizárólag a partnerre.

Bővebben


Ügyviteli szoftver adatainak archiválása egy felhő alapú rendszerben

Az ügyviteli szoftverek esetén nélkülözhetetlen a megfelelő hatékonyság, s ez sok esetben az adatok utólagos elemzésénél nyilvánul meg. Ehhez azonban szükséges a dokumentumok archiválása, ami jelentős problémák elé állíthatja a legkülönfélébb cégeket.

Az archiválás alapvetően egy biztonsági intézkedés, amire minden esetben szükség van, legyen szó egy apró vállalkozásról, vagy épp egy multinacionális nagyvállalatról. Az archiválás tehát kiemelt szerepet kell hogy kapjon, s természetesen nincs ez másként a papír alapú dokumentumok esetében sem, amelyek manapság ugyan egyre ritkábbak, azonban még mindig meglehetősen elterjedtek. Napjainkban már számtalan archiváló program létezik, amelyek a papír alapú dokumentumokat is megfelelő minőségben mentik el, így azok akár évtizedek után is biztonsággal előkereshetőek és felhasználhatóak. Ugyanakkor, egy minőségi ügyviteli rendszer esetében is kiemelt szerepet kap az archiválás, ami sajnos nem minden esetben adott.

Bővebben



Ügyviteli rendszer váltása II.

Előző cikkünkben az ügyviteli rendszerek és az országhatárok közötti kapcsolatról beszéltünk, most azonban más vizekre evezünk!

Ahogyan azt említettük, a vállalatirányítási rendszer váltását számtalan tényező befolyásolhatja, s ilyen a megnövekedett hardverigény is. Furcsának tűnhet, azonban valóban fontos szempont, ugyanis sok helytelenül fejlesztett rendszer állandó hardverigény növekedést mutat, amit a cégek sokszor nem képesek követni. Ilyenkor a váltás mindenképp indokolt, mivel a nagy hardverigény veszélyeztetheti a cég megfelelő működését.

Bővebben


Ügyviteli rendszer váltása I.

Minden cég életében elérkeznek olyan pillanatok, amelyek nehéz helyzeteket szülnek, s ez nincs másként a vállalatirányítási rendszerek kapcsán sem. Nem kérdéses, hogy az üzleti környezet állandóan változik, ahogy szinte minden, így a cégek igénylik a korszerű ügyviteli rendszereket. Olyan rendszerekre van szükség, amelyek folyamatosan fejleszthetőek, ugyanis a szoftvereket használó cégek növekvő igényei csak ebben az esetben elégíthetőek ki. Éppen ezért fontos, hogy a vállalatirányítási rendszer angolul is jól tudjon, persze csak átvitt értelemben!

Bővebben