Flexium ERP

Hírek



Értékesítési vezetőt keresünk ERP Rendszer, CRM, és Webshop értékesítésére

Értékesítési vezető (ERP Rendszer, CRM, és Webshop) Munkavégzés helye: Teljes egészében Home Office Feladatok: Aktív értékesítési tevékenység végzése CRM, Webshop és ERP rendszerek terén Ügyfélkapcsolatok építése és fenntartása Ügyféligények felmérése és azokra személyre szabott megoldások kínálása Ajánlatok elkészítése és tárgyalások lebonyolítása Értékesítési célok elérése és teljesítmény nyomon követése Elvárások: Legalább 2 év releváns tapasztalat CRM […]

Bővebben


Zárolások ideiglenes feloldásának lehetősége

Új funcióval bővítettük a rendszerünket: Egy adott műveletre (un. tranzakcióra) ideiglenesen kikapcsolható a zárolást (blokkolást) ellenőrző funkcionalitás. Ez a feloldás objektum-szinten ellenőrzött keretek között történik, külön jogosultság beállításokkal levédve. Kikapcsolt állapotban azok a rekordok is használhatóak műveletekben, amelyek zároltak (és a felhasználónak van ehhez jogosultsága). Példák: – Banki tranzakcióban (jóváíráskor) egy zárolt partner (vevő) is megadható – Stornó számla esetén egy zárolt időszak ideiglenesen feloldható. – Egy zárolt felelőst (személyt) tartalmazó rendelés lezárható utólag, nem kell ehhez a felelős zárolását feloldani.

Bővebben


Kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) használata – kezdeti lépések

Elkészült a kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) modul. Az alábbi videóban bemutatjuk a kezdeti lépéseket a modul használatához és a cikk-törzs beállításához.

Tartalom röviden:

  • KF-kódok felviteléhez szükséges törzsadatok beimportálása a rendszerbe
  • KF-kód sablonok felvitele: termék ill. csomagolás esetén
  • Cikk-törzs alapvető beállításai: Nettó- és bruttó egységtömeg, főbb EPR-hez kapcsolódó paraméterek
  • Cikk – EPR összerendelő tábla kézi felvitele
  • Cikk – EPR összerendelések tömeges importálása Excel-ből
  • Partner-törzs paraméterezése un. „Nyilatkozó” esetén (a díj a vevő nyilatkozata alapján nem kerül megfizetésre)
  • Negyedéves bevalláshoz szükséges beszámoló rövid bemutatása

Bővebben


Készlet adatok mentése

Rövid bemutató a készlet adatok mentése funkcióról: helyes használata és a funkció beállítása.

A funkció lényege röviden:

  • A rendszer külön táblában (Logisztika / „Aktuális készlet”) tárolja cikkenként és raktáranként az aktuális készletet és a foglaltsági adatokat (foglalt, rendelt, elérhető, gazdálkodási készlet)
  • A cikk-törzsben is tárolja ezeket az adatokat, de paraméterezhető, hogy mely raktárakra. Pontosabban tíz különálló raktár-listát (kvázi halmazt) lehet definiálni, és mind a tíz raktár-listára kiszámolja és eltárolja a számított értékeket a cikk rekordban.
    A cikkben tárolt adatokat bármely táblázatban (pl. beszámolókban) meg lehet jeleníteni a cikk származtatott mezőjeként.

Ezeket az adatokat a rendszer real-time (bizonylatok hozzáadásakor) vagy/és ütemezve (inkrementális szervizzel) képes frissíteni.

A frissítéskor cikkenként naplózza az adat-frissítést. Ezáltal real-time frissítési beállítás esetén minden kliens-en mindig (!) az aktuális készlet adatok jelennek meg.

Lehetőség van a következőkre:

  • A cikkben tárolt adatokat bármilyen bizonylaton, beszámolóban meg lehet jeleníteni származtatott (un PDF) mezőként.
    Tehát pl. vevői rendelésen meg lehet jeleníteni, hogy a fő raktárainkban összesen (vagy akár külön-külön) mennyi az adott cikk elérhető készlete.
    Hasonlóan egy tételes bizonylatok elemzése beszámolóba is meg lehet mutatni ugyanezen értékeket.
    Real-time frissítés esetén ezek mindig az aktuális értékeket mutatják
  • WebShop ill. külső rendszer szinkronizálásnál nincs szükség bonyolult készlet beszámoló exportra, elég az aktuális készlet táblát exportálni direktben
  • Lehet gyors beszámolókat írni, amik már az eltárolt adatok alapján dolgoznak, nem kell a naplókat használni minden esetben

A funkciót a Modul-beállítások / Logisztika beállítások képernyőn a „Készlet-frissítés” fülön lehet paraméterezni:

  • „Készlet-adatok frissítése folyamatosan (real-time)” – ezzel lehet a real-time üzemet bekapcsolni.
    Ekkor minden bizonylat automatikusan frissíti az adatokat. De (!) un. „after commit event”-et használ a funkció, így a bizonylatok hozzáadását (a tranzakciókat) nem lassítja
  • „Cikk-ben folyamatos készlet adatok frissítése” – A cikk tábla frissítését lehet kikapcsolni. Ez csak akkor indokolható, ha nagyon kevés cikket használ a cég, de azokat folyamatosan, nagyon nagy intenzitással forgalmazza. Ekkor felesleges lock-olást építenénk be a rendszerbe, ami extrém forgalom esetén lassítaná a rendszert.
  • „Rendelt/foglalt adatok frissítése” – A rendelt/foglalt/elérhető/gazdálkodási készlet információk frissítése.
    Kikapcsolt állapotban csak az aktuális készletet frissíti a rendszer.
    A bekapcsolása elméletben lassítja az SQL szerver működését abban az esetben, amikor nagyon nagy az előzetes erőforrás (PreResFlow) tábla.
    Ez akkor lehet kritikus, amikor a real-time frissítés is be van kapcsolva. Ugyanis ekkor mind a Stockflow, mind a PreResFlow tábla index állománya be kell, hogy legyen cache-lve a MySQL szerver memóriájában. Különben lelassul a szerver, hiszen minden bizonylatkor számol.
    Ütemezett inkrementális szerviz használatával ezt a szerver terhelést lehet csökkenteni.
  • Raktár-listák használata:
    Tíz darab független listát lehet készíteni explicit módon vagy keresési feltételek megadásával (XML vagy Json formában). A cikkekben ezekre a raktárakra számítja ki a készlet adatokat.
    A listák formátuma: vesszővel, pontosvesszővel vagy tabulátorral elválasztott lista
    pl.: „KP,GYOR”

Bővebben


Flexium árak ezentúl Euróban!

A jelenlegi gazdasági folyamatokat figyelembe véve a vállalat vezetése úgy döntött, hogy a Flexium árakat ezentúl Euro-ban publikáljuk. Ezt az teszi lehetővé, hogy a magyar adójogszabályok megengedik az eurós elszámolást így a számlázást is. Így ezentúl tisztelt ügyfeleinknek Euróban kiállított számlát küldünk.  Ezáltal nem lesz szükség a gazdasági makrokörnyezet  változásai miatt folyamatosan változtatni az árlistánkban […]

Bővebben


Új automatikusan frissülő speciális árlista típusok

Nyilvántartási árakat tartalmazó árlista Generikusan bevezettük az automatikusan generált árlisták fogalmát. Ezek azok az árlisták, melyeket a rendszer magától karbantart. Jelenleg három típusú automatikusan karbantartott árlistát támogatunk. Mindhárom az alapértelmezett készletérték-csoporthoz tartozó (vagy cég-szintű készletérték kezelés esetén a cégre vonatkozóan) értékek: Nyilvántartási árak Önköltségi ár Effektív önköltségi ár (fejlesztés alatt) Az ilyen jellegű árlistákat eddig ügyfél-specifikusan, egyedi szervizekkel tartottuk […]

Bővebben


Frissült árlistánk!

A mai nappal frissült árlistánk licenc díjakat leíró része. Már ideje volt, hiszen ezek az árak már hosszú ideje változatlanok voltak, és a pénzügyi környezet nagyban változott azóta.  Ezzel egyidejűleg nőttek a bérleti díjak is, amiben a megemelkedett licenc díjak, illetve a finanszírozási költségek emelkedése játszik szerepet. Ugyanakkor új fejlesztéseink következtében bővült a modul kínálat […]

Bővebben


Adószámok ellenőrzése és adatok automatikus kitöltése (NAV, EU)

Közzétettünk egy közel 15 perces videót arról, hogy a Flexium hogyan ellenőrzi a magyar ill. az EU-s adószámokat, ill. hogyan lehet letölteni adatokat az adószámok alapján

A magyar adószámokat a NAV online rendszeréből, az EU-s adószámokat az Unió un. VIES API-ján keresztül töltjük le.

A partner illetve a számlázási adatokat (név, cím) a rendszer automatikusan kitölti az adószám beírásakor….

Bővebben


Konfigurálható a dátum formátum

Megjelenítési formátum - dátum Teljesen átalakítottuk és fejlesztettük a dátum-formátumok kezelését a rendszerünkben. A fejlesztéssel lehetővé tettük, hogy ne csak magyar, hanem külföldi formátumokban is megjelenítsük és kezeljük a dátumokat. Eddig fixen beégetve a magyar formátumot használtuk (pl. 2021.09.08 a 2021. szeptember 8.-át jelenti). Innentől a dátumok megjelenítése paraméterezhető akár számítógépenként egyesével. A paraméterezést a Beállítások / Megjelenítési beállítások […]

Bővebben