Új, nagyon hasznos biztonsági funkció került a rendszerbe: A táblázat-beállítások módosíthatóságát már objektum-szinten lehet szabályozni jogosultság-szinten.
Ezzel a funkcióval hatékonyan lehet korlátozni a felhasználók adat-hozzáférését úgy, hogy közben a számára fontos panelokon (táblázatokban) nem korlátozzuk azt. Tehát korlátozni lehet azt, hogy milyen adatot jeleníthessen meg, és esetleg milyen adatot exportálhat ki a rendszerből.
A fejlesztés eredménye az lett, hogy egy adott objektumra vonatkozó táblázat-beállítás kezeléséhez (módosításához vagy létrehozásához) még az adott objektumhoz kapcsolódó jogosultság-rekordban is be kell kapcsolni a Táblázat-beállításokat módosíthat kapcsolót.
Ezáltal egy adott táblázatot csak akkor tud módosítani, ha explicit ahhoz az objektumhoz van releváns jogosultsága.
Értékesítési vezető (ERP Rendszer, CRM, és Webshop)
Munkavégzés helye: Teljes egészében Home Office
Feladatok:
Aktív értékesítési tevékenység végzése CRM, Webshop és ERP rendszerek terén
Ügyfélkapcsolatok építése és fenntartása
Ügyféligények felmérése és azokra személyre szabott megoldások kínálása
Ajánlatok elkészítése és tárgyalások lebonyolítása
Értékesítési célok elérése és teljesítmény nyomon követése
Elvárások:
Legalább 2 év releváns tapasztalat CRM és/vagy ERP rendszerek értékesítésében
Kiváló kommunikációs és tárgyalási készségek
Képesség az […]
Új funcióval bővítettük a rendszerünket:
Egy adott műveletre (un. tranzakcióra) ideiglenesen kikapcsolható a zárolást (blokkolást) ellenőrző funkcionalitás. Ez a feloldás objektum-szinten ellenőrzött keretek között történik, külön jogosultság beállításokkal levédve.
Kikapcsolt állapotban azok a rekordok is használhatóak műveletekben, amelyek zároltak (és a felhasználónak van ehhez jogosultsága).
Példák:
– Banki tranzakcióban (jóváíráskor) egy zárolt partner (vevő) is megadható
– Stornó számla esetén egy zárolt időszak ideiglenesen feloldható.
– Egy zárolt felelőst (személyt) tartalmazó rendelés lezárható utólag, nem kell ehhez a felelős zárolását feloldani.
Rövid bemutató a készlet adatok mentése funkcióról: helyes használata és a funkció beállítása.
A funkció lényege röviden:
A rendszer külön táblában (Logisztika / “Aktuális készlet”) tárolja cikkenként és raktáranként az aktuális készletet és a foglaltsági adatokat (foglalt, rendelt, elérhető, gazdálkodási készlet)
A cikk-törzsben is tárolja ezeket az adatokat, de paraméterezhető, hogy mely raktárakra. Pontosabban tíz különálló raktár-listát (kvázi […]
A jelenlegi gazdasági folyamatokat figyelembe véve a vállalat vezetése úgy döntött, hogy a Flexium árakat ezentúl Euro-ban publikáljuk. Ezt az teszi lehetővé, hogy a magyar adójogszabályok megengedik az eurós elszámolást így a számlázást is. Így ezentúl tisztelt ügyfeleinknek Euróban kiállított számlát küldünk.
Ezáltal nem lesz szükség a gazdasági makrokörnyezet változásai miatt folyamatosan változtatni az árlistánkban […]
Generikusan bevezettük az automatikusan generált árlisták fogalmát. Ezek azok az árlisták, melyeket a rendszer magától karbantart.
Jelenleg három típusú automatikusan karbantartott árlistát támogatunk. Mindhárom az alapértelmezett készletérték-csoporthoz tartozó (vagy cég-szintű készletérték kezelés esetén a cégre vonatkozóan) értékek:
Nyilvántartási árak
Önköltségi ár
Effektív önköltségi ár (fejlesztés alatt)
Az ilyen jellegű árlistákat eddig ügyfél-specifikusan, egyedi szervizekkel tartottuk karban.
Ezeket az árlistákat kézzel kell […]
A mai nappal frissült árlistánk licenc díjakat leíró része. Már ideje volt, hiszen ezek az árak már hosszú ideje változatlanok voltak, és a pénzügyi környezet nagyban változott azóta. Ezzel egyidejűleg nőttek a bérleti díjak is, amiben a megemelkedett licenc díjak, illetve a finanszírozási költségek emelkedése játszik szerepet.
Ugyanakkor új fejlesztéseink következtében bővült a […]