Rugalmas integrált ügyviteli és vállalatirányítási rendszer

Gördülékenyebb értékesítés.

Gyorsabb számlázás.

Hatékonyabb készletgazdálkodás.

Elégedettebb ügyfelek.

Flexium ERP

Rendszerünkkel megkönnyítjük a cégével kapcsolatos üzleti folyamatait. A Flexium dolgozik Ön helyett!

Rugalmas integrált ügyviteli és vállalatirányítási rendszer, mely modern megoldást kínál kis- és középméretű vállalatok menedzseléséhez. Modularitás, Integráltság, Hatékonyság és Rugalmasság, ezek jellemzik termékünket. A kapcsolódó szolgáltatásokat egy csomagban ajánljuk ügyfeleinknek.

Miért válasszon minket?

6 tulajdonság, amiért minket érdemes választani!

Platform független

Nem kell az Ön rendszerét igazítania az ERP-hez, mi igazodunk Önhöz!

Távoli elérés

Többé nem kell várnia, ha sürgős elintéznivalója akad a cégével kapcsolatban! Azonnal, kényelmesen, bárhol megteheti.

Biztonság

Ne aggódjon amiatt, hogy adatai nincsenek jó kezekben. Ön mindent, mindig felügyelni tud és a Flexium gondoskodik a biztonságáról.

Gyorsaság

Ön gyorsan és egyszerűen tudja használni az ERP-t, amikor csak szeretné.

Rugalmasság

Minden kimutatás, táblázat, nyomtatvány testre szabható. A törzs-adatok viselkedése sokrétűen paraméterezhető.

Bővíthetőség

Nincs olyan, hogy lehetetlen! Mondja el, hogy hogyan képzeli el a tökéletes ERP rendszert és mi megvalósítjuk!

Vállalatirányítási rendszer

Eljött az idő, amikor megvalósíthatja legmerészebb üzleti terveit is! A Flexium ERP rendszer gondoskodik Önről és a cégéről!

Felhő alapú működés

Biztosított az Interneten keresztül történő közvetlen távoli használat. Akár mobil-Internet használatával is elérhető gyors és hatékony működés.

Platform függetlenség

platformfüggetlen vállalatirányítási rendszer

Rendszerünk a Windows mellett Linux-on és Mac OS-en is fut. Nincs szükség egyéb u.n. „third-party” szoftverek beszerzésére és folyamatos karbantartására.

Modern architektúra

Rendszerbemutatóink során, korábbi szoftverekhez szokott felhasználók számára sokszor okoz látványos meglepetést, hogy mindennapi tevékenységükhöz szükséges törzsadatok, bizonylatok, lekérdezések milyen közel is tudnak lenni egymáshoz.

Gyorsaság, hatékonyság

Rendszerünket a hatékonyságnövelés eszközének tekintjük, a felhasználóbarát működést alapelvárás. Felhasználóbarát pedig akkor lesz egy eszköz, ha a felhasználó saját igényeihez tudja igazítani azt.

Adatbiztonság

Rendszerünk jogosultsági rendszere kettős, mely külön-külön vagy együttesen is alkalmazható.

Integráltság, átjárhatóság

Ügyviteli szempontból, nagyon leegyszerűsítve a Flexium ERP vállalatirányítási rendszer alapvetően törzsadatokból, bizonylatokból és lekérdezésekből (riportokból, kimutatásokból, táblázatokból, grafikonokból) áll.

Egységes felület

A Flexium ERP ügyviteli rendszer fejlesztésének kezdetétől hangsúlyos volt az egyszerűségre, egységességre való törekvés.

Rugalmasan testre szabható

Gyakran a változó környezeti kihívások, máskor a belső ügyviteli rend módosulása indokolja az új folyamatelemek, ellenőrzési- vagy mérési pontok, esetleg felelősségi körök beépítésének szükségességét.

Bővíthetőség

Természetes, hogy ügyfeleink igényei különböznek egymástól, még adott iparágban működő megoldás sem adaptálható teljes mértékben mindig ugyanazon területen működő másik cégre. A „Fejlesztés” szó pedig időt, pénzt, kockázatot jelenthet.

Belső keresések

Azzal, hogy a felhasználó gyorsan és könnyen tud átlépni, lefúrni kapcsolódó törzsadatokra, bizonylatokra vagy lekérdezésekre jelentős mennyiségű munkaidő takarítható meg.

Egyéb eszközök

Számos hatékony eszköz áll rendelkezésre, amely egyrészt külső rendszerekkel, programokkal való kapcsolatot szolgálják, másrészt a belső működést, karbantartást segítik.

Tudjon meg még többet a Vállalatirányírási rendszerünkről és legyen eredményesebb cégvezető!

Ügyviteli rendszer

Az elejétől a végéig! Üzleti folyamatok egyszerűen, gyorsan. A Flexium minden lépésnél ott van és Ön helyett dolgozik!

Értékesítés / Beszerzés

Az értékesítési előrejelzéstől a termék-árajánlaton át a számlázásig a teljes értékesítési folyamat végigkövethető. Hasonlóan az értékesítéshez, a beszerzési előrejelzéstől a bejövő számlákig minden lépés rendelkezésre áll.

Készlet / Logisztika

Folyamatos és szükség esetén időben visszanyúló készlet kezelés, komplex bármire csoportosítható logisztikai kimutatások.

Pénzügy / Számvitel

Mindenféle banki és pénztári műveletek, vegyes és számlák mögötti automatikus könyvelések a hozzájuk tartozó komplex kimutatásokkal.

Gyártás

Több-színtű receptúrákon alapuló gyártási folyamatok leképezhetősége a gyártási előrejelzéstől egészen a gyártás készre-jelentésig. Receptúrákban gyártó eszközök, munkafolyamatok és a technológiai utasítás is nyilvántartható.

Termék-nyilvántartás

Termékekhez tartozó dokumentáció, költség-kalkulációk, gyártó eszközök, tevékenységek nyilvántartása.

Beszámolók, Kontrolling

A kontrolling minden ügyviteli rendszer alapja: a modulok saját beszámolóin kívül számos általános, jól konfigurálható kimutatás, beszámoló áll rendelkezésre. Ezekre példák: időre, cikkre, fő-szállítóra bontható szükség-lettervezés és gyakorlatilag tetszőlegesen csoportosítható forgalmi (értékesítési, beszerzési, gyártási) kimutatás.

Ár-kezelés

Rendkívül komplex, mindenre kiterjedő ár-kezelés kialakítás mind az értékesítési, mind a beszerzési oldalon.

Ügyfélkapcsolat-Menedzsment (CRM)

A belső és külső információk közös gyujtő-helye, amely szorosan kapcsolódik a partner-, termék- vagy akár projekt-törzsek-hez. Integrálva a hagyományos üzleti folyamatokkal biztosítja a dolgozók közötti belső kommunikációt és feladat-szervezés.

Feladat-kezelés

Belső és külső munkatársak feladatainak, tennivalóinak központi nyilvántartása és menedzselése.

Magasraktár

Kereskedelmi és gyártó cégeknek elengedhetetlen egy kifinomult raktárhely (más néven lokáció) alapú készlet-kezelés.

Projekt-Kontrolling

Projekt alapú pénzügyi kontrolling, raktár-kezelés és részletes nyilvántartás. Elengedhetetlen kellék a projekt szemléletű vállalatoknak.

Több idő, több pénz, egyszerűen utánkövethető ügyviteli folyamatok és gyors elemzések! Ez a Flexium Ügyviteli rendszer

Szolgáltatásaink

Rendszer-fejlesztés és tanácsadás egy kézben.

Bevezetési tanácsadás

Egy vállalatirányítási rendszer teljes bevezetése a cég méretétol, a folyamatok és igények komplexitásától függően a néhány napos időtartamtól akár a fél-egy éves időszakig is eltarthat. Kollégáink nemcsak az ügyviteli rendszert alakítják az igényekhez igazodva, hanem szükség esetén rendelkezésre állnak az üzleti folyamatok újragondolásának, újraszer- vezésének (BPR – Business Process Reengineering) területén is.

Folyamatos támogatás

A sikeresen bevezetett vállalatirányítási rendszer csak az első lépés, a tanácsadóink és az ügyfelek közötti rendszeres kapcsolat ezután sem szakadhat meg. Változó piaci körülmények, a jogszabályi környezet változásai és a sikeres vállatok folyamatos átalakulása is magától érthetővé teszi a rendszeres tanácsadást, karbantartást. Természetes, hogy folyamatosan új igények keletkeznek, melyekhez folyamatos kisebb vagy nagyobb fejlesztési feladatok, tanácsadási munkák társulnak.

Hardware Kereskedelem

A megbízható hardware eszközök fontosak a zökkenőmentes és magas színvonalú szolgáltatások elérésben. Fontos, hogy a rendszereink olyan megbízható szerver környezetben működjenek, amik biztosítják a 0-24 órában való működést.
Kínálatunkban megtalálható a Hewlett-Packard Enterprise teljes szerver, háttértárolók és hálózati eszközök portfoliója. Az amerikai gyártó az erőforrás agilitást és kontrollt helyezte központi vezérelvnek az általa gyártott IT infrastruktúrákban. A másik nagy értékünk a Lenovo, ami a megbízhatóság, széles termékpaletta és az álmok megvalósíthatóságára szakosodott.
Forgalmazunk ThinkPad ,System-X, a ThinkServer és a Storewise termékcsalád termékeit.

Vegye fel velünk a kapcsolatot
és találjuk meg együtt a legjobb megoldást az Ön cégének!

Bármilyen kérdés esetén szakértőink állnak rendelkezésére!