• info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385
  • Magyar
  • English
Kapcsolat
Flexium
  • Vállalatirányitási rendszer
    • Ügyviteli rendszer
    • Flexium ERP
    • Modulok
    • CRM, Webshop, Mobil applikáció
  • Szolgáltatások
  • Áraink
  • Rólunk
  • Tudásbázis
  • Kézikönyv
  • Hírek

Címkearchívum: Logisztika

Legutóbbi bejegyzések

  • Új biztonsági funkció: Táblázat-beállításokhoz tartozó jogosultságok objektum-szintű szabályozása
  • Postai irányítószám törzs használata
  • Értékesítési vezetőt keresünk ERP Rendszer, CRM, és Webshop értékesítésére
  • Zárolások ideiglenes feloldásának lehetősége
  • Kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) használata – kezdeti lépések

Kategóriák

  • Biztonság 3
  • Egyéb kategória 1
  • EKÁER 2
  • EPR/Termékdíj 1
  • Értékesítés / Beszerzés / Készlet 4
  • Eszközök 3
  • FacebookPost 1
  • Funkcionalitások 17
  • Hírek 23
  • Kontrolling 1
  • Marketing 36
  • News 2
  • Oktató anyagok 15
  • Pályázat 3
  • Projekt 3
  • Rendszer alapok 6
  • Tools 2
  • Törzs-adatok 3
  • Videók 23
  • Videos 2

Címkék

Angolul CRM CRM rendszer EDI EKÁER EPR ERP ERP Rendszer Export/import Felhő Flexium ERP GINOP Plusz informatikai pályázat Integrált Java Jogosultság-kezelés KKV Kontrolling Könyvelő program Linux Logisztika Mac nav online-számla Projekt-kontrolling Projekt-vezetés Pályázat Pénzügy Real-time Számlázó Számvitel Tanácsadás Termelésirányítási rendszer Termékdíj Testreszabás Vezetői információs rendszer Vállalati Informatika Vállalatirányítás Vállalatirányítási rendszer vállalat irányítási rendszer Vállalkozz Digitálisan Ár-kezelés Ügyviteli rendszer Ügyviteli szoftver árlista

Készlet adatok mentése

Steinmetz Tamás
2022 szeptember 23
Értékesítés / Beszerzés / Készlet, Hírek, Oktató anyagok, Videók

Rövid bemutató a készlet adatok mentése funkcióról: helyes használata és a funkció beállítása.

A funkció lényege röviden:

A rendszer külön táblában (Logisztika / “Aktuális készlet”) tárolja cikkenként és raktáranként az aktuális készletet és a foglaltsági adatokat (foglalt, rendelt, elérhető, gazdálkodási készlet)
A cikk-törzsben is tárolja ezeket az adatokat, de paraméterezhető, hogy mely raktárakra. Pontosabban tíz különálló raktár-listát (kvázi […]

Bővebben...

Rárakódó költségek kezelése – költség eredete beemelés

Steinmetz Tamás
2019 július 10
Oktató anyagok

A Rárakódó költségek képernyő komoly “ráncfelvarrás”-on esett át.

A költség eredetét (ahonnan jön a rárakódó költség) ki lehet választani egy bizonylatból (tipikusan bejövő számlából vagy vegyes könyvelésből).

Egy számla vagy könyvelési tételt lehet beemelni, és annak a költségét egészben vagy részben lehet ráterhelni az áru tételekre.

A rárakódó költség bizonylat tárolja a beemelt bizonylatot (honnan jött […]

Bővebben...

Új funkció: Időszakra lekérhető – napokra lebontott – készlet beszámoló

Steinmetz Tamás
2018 szeptember 25
FacebookPost, Funkcionalitások

Egy érdekes, és sok mindenre használható új funkcióval bővült a – már eddig is komplex – készlet beszámoló.

Egy adott dátum tartományra egy gomb nyomásra le lehet kérni úgy a készletet (és a szokásos egyéb kulcs-számokat), hogy a dátum tartomány minden napjára visszamenőlegesen kiszámolja az adatokat.
Az “Időszakra …” gombra a program bekér egy dátum tól-ig tartományt, és utána jön a beszámoló: minden napra lekér egy-egy készlet beszámolót a megadott paraméterekkel, és ezeket a nap-cikk-raktár hármasokat jeleníti meg egyszerre. Úgy működik, mintha minden napra lekérnénk egy-egy beszámolót, és összeraknánk egy táblázatba.
Természetesen nemcsak az aktuális készletet, hanem a tervezett értékeket (foglalt, elérhető, gazdálkodási, rendelendő) is kiszámolja visszamenőlegesen, mintha azokon a napokon kértük volna le.

Bővebben...

Bizonylatok

Steinmetz Tamás
2016 november 14
Értékesítés / Beszerzés / Készlet, Videók

Értékesítési / beszerzési / készlet-kezelési bizonylatok.

Bővebben...

A real time pénzügyi, logisztikai ERP rendszerek sajátosságai

Steinmetz Tamás
2015 június 10
Marketing

A kis- és középvállalatoknál használt modern ERP rendszereknél általában két kulcsszó szokott felmerülni, mint alapvető elvárás: integrált és real-time legyen.

Mit jelent az, hogy real-time?

Ez azt mutatja, hogy minden információ valós időben kerül lerögzítésre, és a rendszerből kinyert információk mindenkor az éppen aktuális állapotokat mutatják. Praktikusan azt, hogy nincsenek vagy csak minimálisak a “feladások”, “modulok közötti átadások”, stb. Ebből is adódik, hogy egy real-time rendszernek mindenképpen integráltnak is kell lennie. De ez fordítva már nem igaz.

Bővebben...

Logisztikai funkciók a Flexium-ban

Steinmetz Tamás
2015 május 28
Funkcionalitások

Ahogy említettünk már egy korábbi cikkünkben (A logisztika és az integrált ERP rendszerek kapcsolata), a logisztika területe teljesen átöleli egy cég működését. Ha tanácsadási oldalról nézzük, akkor a logisztikai tanácsadó mindenhez ért a pénzügy, könyvelésen kívül. És ezzel meg is válaszoltuk, hogy egy ERP szemszögéből mi is a logisztika: Minden, kivéve a könyvelés, számvitel.

A Flexium-on belül szorosan véve milyen az alábbi folyamatok (funkciók) tartoznak a logisztikához.

  • Beszerzési folyamatok

    • Ajánlat kérés, ajánlat
    • Több hónapot/hetet átívelő időszakos előrejelzés
    • Szállítói rendelés, visszaigazolás
    • Bejövő szállítólevél
    • Szállítói visszaáru
    • …
  • …
Bővebben...

A logisztika és az integrált ERP rendszerek kapcsolata!

Steinmetz Tamás
2014 január 10
Marketing

A logisztika az eredeti definíció szerint egy zárt folyamaton belüli felügyelet, amely kiterjedhet a munkaerőre, termékekre, s szinte bármire, ami a termeléshez közvetlen, vagy közvetett módon köthető. Ez egy olyan tudomány, amely óriási tapasztalatot, koncentrációskészséget és természetesen tudást feltételez. A kis- és közép-vállalatoknál ez a terület főleg az anyagmozgatást fedi le: szállítás, raktározás, anyag-összekészítés (komissió), stb. De közben ehhez a területhez közvetlenül kapcsolódik a teljes beszerzési és értékesítési folyamat is kezdve az értékesítési ajánlat adástól egészen a tömeges számlázásig. És természetesen nem szabad elfelejteni a gyártásról sem.

Így tágabban értelmezve egy kereskedő és/vagy gyártó cégnél a könyvelési és pénzügyi feladatokon kívül szinte minden többé-kevésbé logisztika egy integrált vállalatirányítási rendszerben.

Bővebben...

Elvárások és logisztikai feladatok az új ügyviteli rendszer bevezetése során!

Steinmetz Tamás
2013 december 6
Marketing

Ahogyan azt előző cikkünkben említettük, az ügyviteli rendszer bevezetése alkalmával kiemelten nagy szerep jut az előkészületeknek, s a megfelelő információk beszerzésének. Ugyanakkor a rendszert bevezető partnernek is lehetnek elvásásai az ügyféllel szemben, sőt, a hatékony bevezetéshez kell hogy legyenek. Ilyen elvárás az állandó konzultáció, s az, hogy az ügyfél a kezdetektől fogva szerves részét képezze a bevezetési folyamatnak. Csak ebben az esetben lehet az eredmény kiváló, ugyanis a bevezetés nem bízható kizárólag a partnerre.

Bővebben...
Logo

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és találjuk meg együtt a legjobb megoldást a céged számára!

Rendszer

  • Vállalatirányítási rendszerek
  • Flexium ERP Rendszer
  • CRM, Webshop, Mobil applikáció
  • Modulok

Cégünkről

  • Rólunk
  • Szolgáltatások
  • Hírek
  • Áraink

Egyéb

  • Oldaltérkép

Kapcsolat

  • TTC-Soft Kft.
    Iroda: 1121, Budapest, Kakukk út 7
  • info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385

TTC-Soft Kft. © 2025 | Minden jog fenntartva.