• info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385
  • Magyar
  • English
Kapcsolat
Flexium
  • Vállalatirányitási rendszer
    • Ügyviteli rendszer
    • Flexium ERP
    • Modulok
    • CRM
    • Webshop
    • PDA – Mobilalkalmazás
  • Szolgáltatások
  • Áraink
  • Rólunk
  • Tudásbázis
  • Kézikönyv
  • Hírek

Hírek

  • Kezdőlap
  • Marketing

Legutóbbi bejegyzések

  • Új biztonsági funkció: Táblázat-beállításokhoz tartozó jogosultságok objektum-szintű szabályozása
  • Postai irányítószám törzs használata
  • Értékesítési vezetőt keresünk ERP Rendszer, CRM, és Webshop értékesítésére
  • Zárolások ideiglenes feloldásának lehetősége
  • Flexium árak ezentúl Euróban!

Kategóriák

  • Egyéb kategória 1
  • FacebookPost 1
  • Funkcionalitások 17
  • Hírek 22
  • Marketing 36
  • News 2
  • Oktató anyagok 13
  • Pályázat 3
  • Tools 2
  • Videos 2

Címkék

Angolul CRM CRM rendszer EDI ERP ERP Rendszer Felhő Flexium ERP GINOP Plusz informatikai pályázat Integrált Java Jogosultság-kezelés KKV Kontrolling Könyvelő program Linux Logisztika Mac mobil munkalap nav online-számla Projekt-kontrolling Projekt-vezetés Pályázat Pénzügy szankciómentesség Számlázó Számvitel Tanácsadás Termelésirányítási rendszer Testreszabás tvt Vezetői információs rendszer Vállalati Informatika Vállalatirányítás Vállalatirányítási rendszer vállalat irányítási rendszer Vállalkozz Digitálisan Webáruház Ár-kezelés Ügyviteli rendszer Ügyviteli szoftver árlista

Mi a CRM rendszer és miért van rá szükség? – II.

Steinmetz Tamás
2013 augusztus 30
Marketing

Előző cikkünkben pillanatképet alkottunk a CRM rendszerek fogalmáról és fontosságukról, most azonban részletesebb tanácsokkal látjuk el olvasóinkat a CRM rendszerek bevezetésének lehetséges okairól!

Amikor a vezetői információs rendszerek (a “VIR” az “ERP” magyarosítása) bevezetésének okairól beszélünk, számtalan szempontot figyelembe kell vennünk. Ezek a szempontok egytől-egyig a cég hatékony működésére vezethetőek vissza, s ebbe a körbe, szinte minden beletartozik. Köztudott tény, hogy a CRM rendszerek által gyűjtött adatok marketingtevékenységekre is kiválóan alkalmasak, így egy hatékonyan használt CRM nagyban meglendítheti az eladásokat és megrendeléseket. Különböző vásárlói csoportok, személyre szabott ajánlatokkal célozhatóak meg, s így a marketing tevékenység nagyobb számú konverzióhoz vezethet.

Emellett a CRM rendszerek alapvető funkciója a minőségi kommunikáció biztosítása, s ez egy jól kivitelezett rendszer esetében bármilyen formában elérhető. Az ügyfelek összes elérhetősége eltárolódik, így az adatok pillanatok alatt felhasználhatóak. Továbbá a feleslegesen ismétlődő folyamatok elkerülése miatt is indokolt lehet a CRM rendszerek bevezetése, ugyanis a bevezetés után már nem történhet meg az, hogy több kereskedő is felkeres egy ügyfelet, vagy épp egyetlen kereskedő sem keresi fel a potenciális vásárlót.

Ugyanakkor időigényes jelentéskészítés, vagy nehézkes adatkinyerés esetén is javasolt egy kiválóan működő CRM rendszer bevezetése, mivel egy minőségi rendszerben az adatok egy helyen tárolódnak el, s azonnal felhasználhatóak a legkülönfélébb célokra!

Címkék CRMCRM rendszerVezetői információs rendszer
Előző hír
Mi a CRM rendszer és miért van rá szükség? – I.
Következő hír
A Nyugat-dunántúli régióban még elérhető a vállalati tanácsadás pályázat
Logo

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és találjuk meg együtt a legjobb megoldást a céged számára!

Rendszer

  • Vállalatirányítási rendszerek
  • Flexium ERP Rendszer
  • Modulok

Cégünkről

  • Rólunk
  • Szolgáltatások
  • Hírek
  • Áraink

Egyéb

  • Oldaltérkép

Kapcsolat

  • TTC-Soft Kft.
    Iroda: 1121, Budapest, Kakukk út 7
  • info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385

TTC-Soft Kft. © 2025 | Minden jog fenntartva.