• info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385
  • Magyar
  • English
Kapcsolat
Flexium
  • Vállalatirányitási rendszer
    • Ügyviteli rendszer
    • Flexium ERP
    • Modulok
    • CRM, Webshop, Mobil applikáció
  • Szolgáltatások
  • Áraink
  • Rólunk
  • Tudásbázis
  • Kézikönyv
  • Hírek

Hírek

  • Kezdőlap
  • Marketing

Legutóbbi bejegyzések

  • Új biztonsági funkció: Táblázat-beállításokhoz tartozó jogosultságok objektum-szintű szabályozása
  • Postai irányítószám törzs használata
  • Értékesítési vezetőt keresünk ERP Rendszer, CRM, és Webshop értékesítésére
  • Zárolások ideiglenes feloldásának lehetősége
  • Kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) használata – kezdeti lépések

Kategóriák

  • Biztonság 3
  • Egyéb kategória 1
  • EKÁER 2
  • EPR/Termékdíj 1
  • Értékesítés / Beszerzés / Készlet 4
  • Eszközök 3
  • FacebookPost 1
  • Funkcionalitások 17
  • Hírek 23
  • Kontrolling 1
  • Marketing 36
  • News 2
  • Oktató anyagok 15
  • Pályázat 3
  • Projekt 3
  • Rendszer alapok 6
  • Tools 2
  • Törzs-adatok 3
  • Videók 23
  • Videos 2

Címkék

Angolul CRM CRM rendszer EDI EKÁER EPR ERP ERP Rendszer Export/import Felhő Flexium ERP GINOP Plusz informatikai pályázat Integrált Java Jogosultság-kezelés KKV Kontrolling Könyvelő program Linux Logisztika Mac nav online-számla Projekt-kontrolling Projekt-vezetés Pályázat Pénzügy Real-time Számlázó Számvitel Tanácsadás Termelésirányítási rendszer Termékdíj Testreszabás Vezetői információs rendszer Vállalati Informatika Vállalatirányítás Vállalatirányítási rendszer vállalat irányítási rendszer Vállalkozz Digitálisan Ár-kezelés Ügyviteli rendszer Ügyviteli szoftver árlista

Az ideális vállalatirányítási, ERP rendszer kiválasztása IV. – avagy mennyit fizessünk az ügyviteli szoftverért?

Steinmetz Tamás
2013 július 5
Marketing

Amennyiben megtekintettük a rendszerszolgáltatók bemutatóját, és a referenciákat is áttanulmányoztuk, döntenünk kell a meglévő ajánlatok közül, és ki kell választanunk azt az ügyviteli szoftvert, amely majd valóban megfelel az igényeinknek. A választáskor az ár-érték arányt érdemes elsődlegesen vizsgálnunk, vagyis olyan ERP rendszert válasszunk, amely az adott igényeket optimális költségek mellett elégíti ki.

Emellett, ne feledkezzünk meg az utólagos költségekről sem, ugyanis az ügyviteli szoftverek bevezetését követően felmerülhetnek egyéb kiadások is. Ezekkel a kiadásokkal mindenképp tisztában kell lenni, és számolni kell velük, ugyanis az ár-érték arányt jelentősen befolyásolhatják.

Továbbá, érdemes tesztelnünk egy un. pilot projektet is, amely pillanatok alatt világossá teszi számunkra az ügyviteli szoftver körüli kérdéseket. A pilot projektek valójában mini ERP rendszerek, amelyek alkalmazásával képet kaphatunk az ügyviteli szoftver használatáról, bevezetéséről. A pilot projekt aktiválásakor világos képet fogunk kapni arról, hogy a rendszerszolgáltató hogyan végzi a bevezetési műveletet, és milyen szakmai és technikai támogatást nyújt a folyamat során. Ugyanakkor az esetleges nehézségekkel is szembesülhetünk, amelyeket az éles ERP rendszer bevezetésekor azonnal ki is szűrhetünk. Amennyiben nem áll módunkban kipróbálni a pilot projektet, érdemes egy előre elkészített tesztrendszert kérnünk.

Tehát, az ideális ERP rendszerek kiválasztásához a felsorolt tényezők nélkülözhetetlenek, és az áttanulmányozásukra mindenképp érdemes időt szánni!

Címkék Ügyviteli szoftverVállalatirányítási rendszer
Előző hír
Az ideális vállalatirányítási, ERP rendszer kiválasztása III. – avagy az ügyviteli rendszer bemutatójának megtekintése
Következő hír
Szempontok az ERP vállalatirányítási rendszer kiválasztása során
Logo

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és találjuk meg együtt a legjobb megoldást a céged számára!

Rendszer

  • Vállalatirányítási rendszerek
  • Flexium ERP Rendszer
  • CRM, Webshop, Mobil applikáció
  • Modulok

Cégünkről

  • Rólunk
  • Szolgáltatások
  • Hírek
  • Áraink

Egyéb

  • Oldaltérkép

Kapcsolat

  • TTC-Soft Kft.
    Iroda: 1121, Budapest, Kakukk út 7
  • info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385

TTC-Soft Kft. © 2025 | Minden jog fenntartva.