
Webshop

A Flexium-ban van egy alapszintű CRM modul, ami az alapvető ügyfélkezelési funkciókat tartalmazza. Ez sok vállalkozásnak azonban nem elégséges (pl. kiterjedt front office rendszerrel dolgozó kiskereskedelmi vállalkozás, komoly szerviz háttérrel rendelkező kivitelező/szolgáltató, stb.), ekkor egy külön CRM bevezetése javasolt. Erre kiváló megoldás a SOMA CRM, amivel a Flexium természetesen integrálva van.
SOMA CRM rendszer számos előnyt és lehetőséget kínál az üzleteknek az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, az értékesítésben és az ügyfélszolgálatban, vagy akár szerviztevékenységben. A CRM rendszer segít hatékonyabbá tenni az ügyfél folyamatokat, és lehetővé teszi az összes kapcsolati információ és előzmény elérhetőségét egy központosított platformon.
Minden, amire szüksége lehet egy ügyfélről elérhető egyetlen, kényelmes nézetben. Ez magában foglalja a részletes ügyfél információkat, e-maileket és hívásokat, a korábbi vásárlásokat, dokumentumokat és együttműködési feljegyzéseket a többi csapat tagtól, és így tovább.
Tekintse meg a figyelmet igénylő ügyleteket egy pillanat alatt az értékesítési tervben. Beleértve a legfontosabb információkat, mint az üzlet várható lezárásáig hátralévő napok számát és a közelgő eseményeket.
Készítsen riportokat és előrejelzéseket néhány kattintással. A riportok segítségével múltbéli vásárlásokat, csapat teljesítményeket, egyéb adatokat elemezhet a trendek megfigyeléséhez és új lehetőségek azonosításához.
Minden, ami az értékesítés növeléséhez és a csapatának kezeléséhez szükséges.
Válaszoljon meg minden hívást azonnal és nyújtson segítséget. SOMACRM automatikusan kiosztja az ügyet egy ügynöknek vagy csapatnak.
Szabja testre az ügyek listáját bármilyen adat használatával. Állítsa be a kívánt adatot és tekintse meg a listát, majd priorizálja az ügyeket az üzlete szempontjából legfontosabb faktorok szerint.
Egy hely az ügyfeleinek, ahol megtekinthetik és frissíthetik a jelenlegi és múltbéli kérelmeket, számlákat, fájlokat oszthatnak meg és hozzáférhetnek a tudásbázishoz, ha egy választ keresnek a kérdésükre.
Integrálja és kezelje az ügyfélhez kapcsolódó projekteket. Ha Ön egy kisebb személyes projekten dolgozik, vagy egy több csapatos projektet vezet az ügyfél számára
Kattintson bele a projekt részletes nézetébe, hogy megtekintse a projekt feladatok teljes összegzését és a Gantt diagramok által megjelenített projekt állapotot.
Egy ügyféllel kapcsolatod projekten dolgozik? Adjon nekik hozzáférést a SOMA ügyfélportáljához, majd ossza meg a projekt állapotát és tegye lehetővé számukra, hogy dokumentumokat töltsenek fel az ügyfélportálon keresztül.
Olyan tevékenységtípussal megjelölt naptár, amiben az adókhoz tartozó határidők vihetők fel egy teljes évre vonatkozóan. A feladatok automatikus generáláshoz szükséges törzs, amiből dolgozik a SOMACRM rendszer.
Eltöltött idő megjeleníthető időzítő ikonnal egy kattintással. Megjegyzés rakható a feladathoz. Szünet, leállítás funkcióval.
Támogatja az egyéni periódusokat, ahol Ön beállíthatja a periódus hosszát, ami még inkább illik az üzletéhez. Továbbá, az időszakokat le lehet zárni, hogy megelőzzön bármilyen további módosítást.
Ügyfeleink egy része szeretné értékesítését webshopon keresztül is intézni, vagy a fő értékesítési platformja épp egy webshop. Mivel a webshopos értékesítés gyakran bonyolult logisztikai háttért igényel, ami viszont egy ERP-t feltételez, erre is van ajánlatunk a SomaWEB révén. Természetesen a Flexium teljesen integrálva van vele!
Az SomaWEB egy hatékony webáruház platform, amely kiváló lehetőséget kínál az online értékesítéshez. A platform számos funkciót és előnyt biztosít, beleértve a könnyen kezelhető termékeket, vásárlókat, rendeléseket, adózási szabályokat és kuponkódokat. Emellett beépített SEO segíti a webáruházat abban, hogy magasabb pozíciókat érjen el a Google találati listáján. A SomaWEB továbbá támogatást nyújt, lehetővé teszi korlátlan számú kategória és termék hozzáadását, valamint a nemzetközi értékesítést. Emellett biztonsági mentési lehetőségeket és reszponzív, SEO-barát webáruházakat is kínál.
A PDA (Personal Digital Assistant) szinte mindenhol elterjedt már a vállalkozások életében. Igen hasznos eszköz olyan helyen, ahol távolról információt kell bevinni a vállalat irányítási rendszerbe. A legelterjedtebb alkalmazása raktárakban van, ahol gyorsan lehet vele beolvasni polcok, polchelyek, termékek adatait, de hasznos lehet pl. mozgó szervíztevékenységgel kapcsolatos információk begyűjtésére, formok kitöltésére is. Nagy gyakorlatunk van PDA integrációban, bár az egyes PDA-k eltérő felépítése miatt szinte mindig megkíván egyedi fejlesztést is.