• info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385
  • Magyar
  • English
Kapcsolat
Flexium
  • Vállalatirányitási rendszer
    • Ügyviteli rendszer
    • Flexium ERP
    • Modulok
    • CRM, Webshop, Mobil applikáció
  • Szolgáltatások
  • Áraink
  • Rólunk
  • Tudásbázis
  • Kézikönyv
  • Hírek

Hírek

  • Kezdőlap
  • FacebookPost

Legutóbbi bejegyzések

  • Új biztonsági funkció: Táblázat-beállításokhoz tartozó jogosultságok objektum-szintű szabályozása
  • Postai irányítószám törzs használata
  • Értékesítési vezetőt keresünk ERP Rendszer, CRM, és Webshop értékesítésére
  • Zárolások ideiglenes feloldásának lehetősége
  • Kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) használata – kezdeti lépések

Kategóriák

  • Biztonság 3
  • Egyéb kategória 1
  • EKÁER 2
  • EPR/Termékdíj 1
  • Értékesítés / Beszerzés / Készlet 4
  • Eszközök 3
  • FacebookPost 1
  • Funkcionalitások 17
  • Hírek 23
  • Kontrolling 1
  • Marketing 36
  • News 2
  • Oktató anyagok 15
  • Pályázat 3
  • Projekt 3
  • Rendszer alapok 6
  • Tools 2
  • Törzs-adatok 3
  • Videók 23
  • Videos 2

Címkék

Angolul CRM CRM rendszer EDI EKÁER EPR ERP ERP Rendszer Export/import Felhő Flexium ERP GINOP Plusz informatikai pályázat Integrált Java Jogosultság-kezelés KKV Kontrolling Könyvelő program Linux Logisztika Mac nav online-számla Projekt-kontrolling Projekt-vezetés Pályázat Pénzügy Real-time Számlázó Számvitel Tanácsadás Termelésirányítási rendszer Termékdíj Testreszabás Vezetői információs rendszer Vállalati Informatika Vállalatirányítás Vállalatirányítási rendszer vállalat irányítási rendszer Vállalkozz Digitálisan Ár-kezelés Ügyviteli rendszer Ügyviteli szoftver árlista

Új funkció: Időszakra lekérhető – napokra lebontott – készlet beszámoló

Steinmetz Tamás
2018 szeptember 25
FacebookPost, Funkcionalitások

készlet beszámoló

Egy érdekes, és sok mindenre használható új funkcióval bővült a – már eddig is komplex – készlet beszámoló.

Egy adott dátum tartományra egy gomb nyomásra le lehet kérni úgy a készletet (és a szokásos egyéb kulcs-számokat), hogy a dátum tartomány minden napjára visszamenőlegesen kiszámolja az adatokat.
Az “Időszakra …” gombra a program bekér egy dátum tól-ig tartományt, és utána jön a beszámoló: minden napra lekér egy-egy készlet beszámolót a megadott paraméterekkel, és ezeket a nap-cikk-raktár hármasokat jeleníti meg egyszerre. Úgy működik, mintha minden napra lekérnénk egy-egy beszámolót, és összeraknánk egy táblázatba.
Természetesen nemcsak az aktuális készletet, hanem a tervezett értékeket (foglalt, elérhető, gazdálkodási, rendelendő) is kiszámolja visszamenőlegesen, mintha azokon a napokon kértük volna le.

Ezzel a funkcióval elemezni lehet például, hogy egy termékre mennyi volt a várakozási idő (mikor és hány napig volt negatív a foglalt készlet), a készlet-szintet lehet optimalizálni, elemezni lehet a vásárlási ciklusokat, stb.

Erre példa (egy cikkre lekérdezve, csoportosítás nélkül):

készlet beszámoló tételsorok példa

Mindez grafikonon még látványosabb:
készlet beszámoló grafikonok

A funkcióhoz új paraméterek a beszámolón:

  • Időszak csoportosítása: Plusz csoportosítást (fa beállítás) rak be, hogy naponként csoportosítsa a cikkeket, vagy cikkenként csoportosítsa a napi eredményeket
  • Időszak: nullás sorok megjelenítése: Ha egy termék egy adott napon nincs készleten (és foglalás, rendelés sincs rá), akkor nem jelenne meg alapértelmezetten az aznapi eredmény halmazban.
    Ez akkor hibás, ha egy időszakon belül egy másik napon viszont van rá mozgás (készlet/foglalás/rendelés).
    Ezzel a kapcsolóval beállíthatjuk, hogy ha bármely napon szerepel egy adott cikk-raktár páros, akkor minden napon fog szerepelni, még azokon is, amelyeken alapértelmezetten nem lenne.
    Ennek a kapcsolónak természetesen nincs értelme, ha bekapcsoljuk a “Készleten nem található cikkek mutatása” kapcsolót.
Címkék KontrollingLogisztika
Előző hír
Migráció – export
Következő hír
Új speciális kerekítési beállítás az értékesítési/beszerzési árak kezelésénél
Logo

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és találjuk meg együtt a legjobb megoldást a céged számára!

Rendszer

  • Vállalatirányítási rendszerek
  • Flexium ERP Rendszer
  • CRM, Webshop, Mobil applikáció
  • Modulok

Cégünkről

  • Rólunk
  • Szolgáltatások
  • Hírek
  • Áraink

Egyéb

  • Oldaltérkép

Kapcsolat

  • TTC-Soft Kft.
    Iroda: 1121, Budapest, Kakukk út 7
  • info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385

TTC-Soft Kft. © 2025 | Minden jog fenntartva.