• info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385
  • Magyar
  • English
Kapcsolat
Flexium
  • Vállalatirányitási rendszer
    • Ügyviteli rendszer
    • Flexium ERP
    • Modulok
    • CRM, Webshop, Mobil applikáció
  • Szolgáltatások
  • Áraink
  • Rólunk
  • Tudásbázis
  • Kézikönyv
  • Hírek

Hírek

  • Kezdőlap
  • Marketing

Legutóbbi bejegyzések

  • Új biztonsági funkció: Táblázat-beállításokhoz tartozó jogosultságok objektum-szintű szabályozása
  • Postai irányítószám törzs használata
  • Értékesítési vezetőt keresünk ERP Rendszer, CRM, és Webshop értékesítésére
  • Zárolások ideiglenes feloldásának lehetősége
  • Kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR) használata – kezdeti lépések

Kategóriák

  • Biztonság 3
  • Egyéb kategória 1
  • EKÁER 2
  • EPR/Termékdíj 1
  • Értékesítés / Beszerzés / Készlet 4
  • Eszközök 3
  • FacebookPost 1
  • Funkcionalitások 17
  • Hírek 23
  • Kontrolling 1
  • Marketing 36
  • News 2
  • Oktató anyagok 15
  • Pályázat 3
  • Projekt 3
  • Rendszer alapok 6
  • Tools 2
  • Törzs-adatok 3
  • Videók 23
  • Videos 2

Címkék

Angolul CRM CRM rendszer EDI EKÁER EPR ERP ERP Rendszer Export/import Felhő Flexium ERP GINOP Plusz informatikai pályázat Integrált Java Jogosultság-kezelés KKV Kontrolling Könyvelő program Linux Logisztika Mac nav online-számla Projekt-kontrolling Projekt-vezetés Pályázat Pénzügy Real-time Számlázó Számvitel Tanácsadás Termelésirányítási rendszer Termékdíj Testreszabás Vezetői információs rendszer Vállalati Informatika Vállalatirányítás Vállalatirányítási rendszer vállalat irányítási rendszer Vállalkozz Digitálisan Ár-kezelés Ügyviteli rendszer Ügyviteli szoftver árlista

Mi a CRM rendszer és miért van rá szükség? – I.

Steinmetz Tamás
2013 augusztus 28
Marketing

Az ERP rendszerek után érdeklődők sok esetben találkozhatnak a CRM rövidítéssel, azonban a fogalom körül még manapság is meglehetősen sok a tisztázatlan kérdés. Sokan a CRM kifejezést egyenértékűnek tartják az ERP rövidítéssel, pedig két különböző területről van szó! A CRM rendszer része (egy külön modulja) lehet egy integrált ERP rendszernek, de attól függetlenül is működhet.

Hogy mi is a CRM? A CRM rendszerek olyan ügyfélkapcsolat kezelő szoftverek, amelyek elsődleges célja, hogy elősegítsék a megfelelő kommunikációt a cég és a megrendelők, beszállítók, illetve vásárlók között. Egy kiválóan működő CRM rendszer minden adatot egy helyen kezel, s az egyes adatok kapcsán bizonyos tevékenységeket is nyomon követ. A CRM rendszerből természetesen az eltárolt adatok előhívhatóak, s tökéletesen felhasználhatóak marketing célokra, de természetesen számtalan hasznos következtetés is levonható belőlük. Nem kérdéses tehát, hogy a CRM rendszer egy meglehetősen hasznos eszköz, azonban sokakban felmerülhet a kérdés, hogy mikor érdemes használatba venni és megéri-e egyáltalán?

A CRM rendszerek létjogosultsága épp ez imént említett tényezők miatt megkérdőjelezhetetlen, azonban egyáltalán nem mindegy, hogy milyen céghez, milyen rendszert párosítunk, ugyanis egy rossz döntés meglehetősen nagy befolyással lehet a cég hatékony működésére.

A kérdést több szemszögből is meg kell közelíteni, ugyanis számtalan tényező előre jelezheti a CRM-re való igényt, s ezeket a tényezőket következő cikkünkben alaposan górcső alá is vesszük.

Amennyiben további információkra van szüksége az ERP és CRM rendszerekről, kérjük, böngésszen a weboldalunkon, ugyanis nálunk mindent megtalál a vállalatirányítás kapcsán!

Címkék CRMCRM rendszer
Előző hír
A projekt kontrolling legfontosabb tényezői
Következő hír
Mi a CRM rendszer és miért van rá szükség? – II.
Logo

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és találjuk meg együtt a legjobb megoldást a céged számára!

Rendszer

  • Vállalatirányítási rendszerek
  • Flexium ERP Rendszer
  • CRM, Webshop, Mobil applikáció
  • Modulok

Cégünkről

  • Rólunk
  • Szolgáltatások
  • Hírek
  • Áraink

Egyéb

  • Oldaltérkép

Kapcsolat

  • TTC-Soft Kft.
    Iroda: 1121, Budapest, Kakukk út 7
  • info@flexium.hu
  • +36/30 210-2385

TTC-Soft Kft. © 2025 | Minden jog fenntartva.